torsdag 7 januari 2010

Torsdag...!

Ja känns lite segt idag, är ju bara 4 dagar kvar tills
skolan börjar igen :( crap! Aja, ska i alla fall försöka
sköta skolan bättre det här året. Var så extremt skoltrött
förra terminen så det fanns inte ._.
Nu har jag definitivt sovit ut i alla fall haha!

Och imorrn verkar det bli fest i alla fall, jag som hade
tänkt att ta det lugnt men blev ju frågade redan i söndags(?)
om jag skulle med på fest så ja, vafan..blir väl så då!
Sen ska det vara lugnt ett tag innan jag blir 18, för då
kommer det inte att bli lugnt :D

Och nu funderar jag på att försöka städa rummet, vet att mamma
skulle upskatta det lite också haha. Hon har ju bett mig några
gånger, men det har ju inte direkt blivit av haha (a)
Men det är så äckligt varmt! Kanske borde byta om? Sitter här
i min fluffiga och sköna badrock/morgonrock :D

Några fler som ska festa imorrn? Hör av er på telen :D


Poss!

Bjuder på den här ocharmiga bilden, men jag saknar håret :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>