tisdag 5 januari 2010

Sega dagar!

Helt sjukt vilka sega dagar som senste dagarna har varit!
Legat hemma och slöt med en extrem huvudvärk! :(
Skulle jag ha haft mig en egen man som kunnat pyssla om mig <;

Hade en extrem huvudvärk på nyår, bara dunkade i skallen på mig!
Och mådde illa gjorde jag också. Trodde nyår var förstört, men
det var det som tur inte ;D blev bättre senare efter att jag
somnat på soffan en stund (y) sen kom peppen! Woho!

Och lovet börjar närma sig sitt slut >: börjar om mindre än en
jävla vecka! :( fett med suuug. Orkar inte, vill ha lov!
Plus att jag måste göra klart en massa grejer innan vi börjar
igen. Men finns verkligen ingen ork. Har sovit till efter 12
i stort sett varenda jävla dag! Måste börja vända lite på
dygnen snart känner jag..

Och fett kallt vi har fått alltså! Trodde nästan att vi verkligen
skulle få en grön vinter ett tag, så sent som snön kom liksom D:
Och nu inatt skulle det bli runt -31 grader!? Sick..skulle bli
kallaste natten hittills. Kan ju undra hur kallt det ska hinna
bli innan det vänder igen alltså. Nu är julen och nyår över,
så nu vill jag ha tillbaka sommaren och alla fester!

Fast först vill jag såklart ha 21 februari så jag kan bli 18 :D
fett najs! Första sommaren som 18, kan ju inte bli bättre. Kommer
nog bli massa röj för min del ;) och folket ska haka på!

Aja, vi hörs! För nu ska jag vila <;

Poss!

Bjussar även på en gammal schmexig sommarbild <; haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>