torsdag 19 maj 2011

Snart så

Ja inte är det långt kvar till studenten!
Nästa vecka ska allt vara inlämnat och klart, så ska plugga som fan nu och renskriva en massa grejer. Annars då? Ja, inte mycket som händer i livet just nu, förutom en massa plugg i stort sett. Och träffa folk osv. Skulle varit speed box ikväll med men Lina skulle iväg så får plugga den stunden med. Och jag vill ha måndag/tisdag nu så jag kan börja med Cambridge-kuren! Är pepp på det, så jag verkligen kan komma igång med att gå ner lite, sen lära mig äta bättre överhuvudtaget, efter denna kur med. Äta bra och träna mera :) kommer ju finna motivationen, det lovar jag! Efter att ha lagt ner pengar på det här, som faktiskt funkar. Sweet :)

Nej uppdaterar mera senare eller så!
Puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>