onsdag 18 maj 2011

Cambridge

Så, idag kl. 14.00 så var jag till Hud & Kroppsboden för en Cambridgekonsulation, dvs att jag var på ett möte och gjorde en hälsokontroll och pratade och lärde mig mer om denna kur, allt efteråt osv. Vägde och mätte mig också, för att se startvikt och startmått, sedan kommer jag tillbaka när jag är klar och gör samma sak för att se förändringen (dock inget måste men känns ju bra så), och hon gav mig en otrolig pepp och var skämtsam och glad, gav mig även en massa bra tips på frukost och mat m.m. Lite nya idéer som jag tänker prova i alla fall :) så på måndag eller tisdag när jag fått pengar ska jag dit och köpa det, sweet! Är så pepp på att börja, sedan efter det när jag tappat några kilon så kommer jag ju att ha motivationen till att fortsätta gå ner i vikt med massa träning och äta bra, känns som en bra början det här!

Får se hur det går och önska mig lycka till! ;)
Och det är inte exakt det som är på bilden, men är ju typ lika :)
Bilden kommer från Google!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>