tisdag 31 maj 2011

Shoppat!

Var till skolan en sväng för att lämna pengar till Sara, och det andra till Milla imorrn, efter det så blev det 11.20 bussen till Borlänge med Helena, Olsson och Lina för att shoppa :) hittade några tröjor och linnen plys lite hudprodukter, alltid nice! Varmt som fan var det med! Bussen var ca 30 min försenad också, bara stod på stationen här i stan utan att åka, wtf? Ingen AC var på heller och många på bussen, drygt. Bilder kommer upp senare i alla fall på det jag har köpt. Har varit duktig idag och ätit bra frukost, dock ingen lunch, det blev ett päron och iskallt vatten, sen nu när jag kom hem stod jag och gjorde en sallad mitt i världens oväder, hade även i Icas vinmarinerade kassler, finns fan ingen godare 

Så nu sitter jag och chillar i en skön tröja jag köpte, mjukisbyxor och dragit bak luggen haha, alltid lika sexigt ;)
Har även huvudvärk så nu tänker jag vila! Men glöm inte updaten med bilderna på det jag köpte ;)
Puss! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>