fredag 20 maj 2011

Jordens undergång inatt?

Jaa hur många är det som tror att jorden kommer att gå under 18.00 amerikansk tid? (alltså runt 03.30 här inatt). Får väl hoppas att han har fel som han hade 1994, för vafan, vill ju inte dö än! Har ju en massa saker jag vill hinna med innan jag dör ;p haha. Får se hur det går ;)

Och idag, vad har jag gjort? Jo har jag pluggat, spelat Crysis 2 online och typ ätit glass? Jo fixat mig själv med plus håret, gjorde sådana där fina vågor ni vet :) såg även att mitt öga inte mådde så bra heller! Lägger upp en bild på det med.

Och vad gör folket ikväll då?
Ingen aning om vad jag ska göra faktiskt, får se om det blir hemmakväll eller om man drar ut och har lite skoj "sista natten" i mitt liv ;)

Bjuder väl på några bilder från idag :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>