tisdag 24 maj 2011

Första dagen

Ja idag är det ju som sagt första dagen på min två veckors långa diet. Och det går bra so far! Haha. Hunnit dricka 2 shake:ar och massa vatten :) en kvar att ta för idag. Dom 3 första dagarna är de jobbigaste, eller ja den tredje är värst, för det är sista dagen då man tömmer all vätska i muskler och lever (dvs att jag förlorar redan 2 kilo på det) sen 4 dagen börjar fettförbränningen, och då går allt uppåt igen. Man blir piggare, inget sötsug, man känner inte hungern lika mycket som de 3 första dagarna. Och man får en massa energi! Och det är vad jag behöver nu i sluttampen av skolan innan studenten.
Har även mätt mig idag, fick med en lista i ett häfte där jag skriver upp vecka för vecka. Så ska vi se vad som händer och hur lite/mycket det blir, peeeeppad!

Och ja vad händer annars denna vecka då? PLUGG! Oj oj, är en hel del som ska göras denna vecka eftersom betygen sätts redan på fredag. Så har pluggat varje dag den här veckan, och har hunnit med en hel del, det ska bara skickas in. Och har hunnit med väldigt mycket idag, förvånad men nöjd!
Kan dock inte skicka in någonting eftersom jag måste byta lösenord för skolmejlen för att kunna skicka in, och det måste jag göra i skolan, så det får bli imorgon. Plus att jag ska plugga till prov imorgon med, 2 prov ska jag göra. Ett i samhäll "din privata ekonomi" och efter i svenskan, dock behöver man inte plugga till det som tur är, bara tolka en massa dikter :)

Uppdaterar mer snart om dieten och allt, har en massa att göra nu.
Puss på alla söta läsare! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>