söndag 29 maj 2011

Fan..

Jag har failat och det känns inte så bra, skulle ju köra i 14 dagar men fan..har börjat få kväljningar av dom och det går inte att dricka mer, så idag fick jag börja äta mat försiktigt, eller ja blev 2 ägg som jag åt sakta, sen ett päron och lite kokta morötter och efter det grovt bröd med äggröra och örtsalt på 

Så ska börja träna mer och ut och gå eller springa varje dag och äta mer rätt istället, eller köra GI eller LCHF eller något liknande, som inte bara är shake:ar, är ju så känslig, men trodde faktiskt att jag skulle klara av det..besviken på mig själv är jag. Men jag orkar inte må dåligt, hade ingen energi för att jag inte skötte det riktigt, skakade och höll på att svimma ett x antal gånger, var bara seg helt enkelt.. Tog en promenad med Andreas på berget idag och inte sjutton var jag pigg heller, men nu på kvällskvisten såhär så mår jag bra! Mycket piggare, känns skönt!

Nej nu ska jag fixa till mig för sängen snart och invänta ett samtal från Jerem
iah 
Gonatt pusshej på er :*


Aldrig mer detta!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>