söndag 25 oktober 2009

Söndagnatt

Nu sitter jag hemma hos Hurta och klockan är 00:31.
Ska snart traska hemåt i regnet ;(

Måste iaf meddela att jag har haft en sjukt trevlig helg :D
Kul i fredags, kom dock hem 07.40, lagomt sliten.
Och igår slöade jag bara hemma med filmer och lite
gott gott :D kunde behövas, trött som jag var!

Och idag har jag varit hemma och tagit det lugnt tills
jag och Mattis drog hit och slöade ännu mer ;D

Och imorrn så ah, vettefan vad som händer alltså.
Inget som är direkt planerat vad jag vet.
Eller Johanna ville att jag skulle följa med och träffa
Fabian som kommer upp hit och hälsar på en sväng.
Får se hur det blir ;D

LÄNGTAR SOM FAN TILL FREDAG BTW!
Sthlm med Mattis <3
Åker från Hedemora 06:17 sen när vi kommer fram
blir det att käka och shoppa, sen lunch och sen är det
dags att ta sig till fryshuset för att köa från 12 till typ 19.
Haha inte kul direkt, men förmodligen värt!

Händer för alla andra i veckan då?

POSSHEJ ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>