måndag 5 oktober 2009

Måndag, suuurt.

Idag har jag varit hemma pga världens huvudvärk.
Vaknade av att jag hade sjukt ont typ bakom ögonen,
så kände att jag behövde vila upp mig ordentligt.
Är lite bättre nu i alla fall :)

Och helgen har varit sjukt underbar.
Var ut och träffade massa folk och så i fredags och
hamnade hemma hos Hurta på feeest.
Fast mycket hälldes ut på golvet, datorn/modemet,
bordet osv osv. Så hjälpte till att torka upp, hade inte
direkt så mycket bättre för mig.
Sen haha, åkte lampan ner också. Illa.

Och i lördags var det tacokväll hos Carro med bara henne.
Så sjukt jävla najs det var! Massa tända ljus och kolla på AFV
och lite annat smått och gott på tv. Sen blev det lite förferre
efter att vi käkat. Sen var vi tvungna att kuta ner till hemköp
runt 21.30 för att hinna handla lite grejer innan dom stängde.
Sen var vi hemma hos Marcus ett bra tag, sen stack jag och
Patrik upp till Anna och Anna <3 så söta ;*
Hade lite trevligt där och sen bar det av ut. Fulla människor överallt.
Jetlag och hotellet på samma gång, haha då jävlar!

Carro tvingade mig att vara ute i kylan länge >; hon ville hitta efterfest.
Men lyckades väl kanske inte så bra eftersom jetlag inte hade slutat än.
Den slutade 07.00 ;p

Aja, var en sjukt trevlig helg och mer tacokvällar kommer det att bli!
Och piercing i tungan snart då <3

Synd att det alltid är någon som är ledsen eller mår dåligt på varenda
fest :(
Men that's life och det accepterar vi.

xoxo Mirre ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>