onsdag 14 oktober 2009


Fan, nu är det sådär svårt igen.
Allt bara fuckar sig och alla bara ska krångla hela tiden.
Hur orkar alla? Jag fattar ingenting.
Helt plötsligt får man ett sms där någon säger hur mycket
Fel man har gjort eller ljuger fast man inte har gjort ett 
skit av det där. Men men, that's life och det får man leva med.
Känns som om att nästan alla har en mysko period i sitt liv just nu.
Alla är bara så sura, och vilket gör att man själv blir så. Jobbigt jobbigt.
Men jag orkar inte bry mig mer, klaga dom som vill, tjänar ingenting till.
Eller jag har väl aldrig brytt mig riktigt, så ja..go ahead!
Undrar när den här skiten kommer sluta, kommer den nånsin det?
Skulle vara så sjukt skönt att flytta från Hedemora just nu, bara försvinna.
Och att liksom få börja om på nytt där ingen vet vem man är och vad man
har för bakgrund. Sooooft alltså!

Såå, vad ska folket göra resten av veckan och i helgen? Nåt skoj man kan joina?
Har inget planerat alls :( lite tråkigt. Eller jo, fest hos Patrik i helgen :) 
Han har ju fyllt år så blir nog röj :)
Annars lugnt antar jag.

PLUS att jag får börja äta allt igen på lördag! (tungpiercingen)
Fick ju inte äta hård mat, varm mat, kryddstark mat oooosv.
Känns som att man typ inte kan äta nåt, fast jag har gjort det
dom senaste dagarna i alla fall, det funkar ju om man tuggar rätt haha.
Sen skölja efteråt ofc ^^

Aja, have a nice day!

xoxo Mirre ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>