söndag 11 oktober 2009

Hmm..söndag.

Ja idag är det en såndär tråkig söndag :(
Tycker att helgerna går sjuukt fort!
Men skönt att det snart är lov, men det är så mycket
som ska göras i skolan och allting. Blir helt stressad.
Eftersom typ allt ska vara klart innan lovet. Men jag
ska försöka klara av allt i alla fall. Men vet fortfarande
inte vad jag ska göra för slags reklam än, det stör mig.
Min fantasi är inte den bästa, fan då.

Efter skolan i fredags drog jag hem och käkade, sen var
jag ut och övningskörde, gick prima (Y)
Och sen drog jag hem till Carro som pimpade mig haha.
Sen drog vi på fest hos Hurta en sväng, sen över till
Marcus, men jag drog typ hem på en gång. Inget sug
på att göra nånting alls. Trött och ont i huvudet.
Och tänkte tillbringa lördagen hemma och mysa lite,
men så tyckte Johan att vi skulle hitta på nåt.
Så han kom och hämtade mig efter att jag käkat så
parkerade vi bilen och tog en lång vända över stan
och bort från stan sen tillbaka ner till donken.
Där träffade vi Bror och Jocke. Det var najs :)
Pratade om allt mellan himmel och jord.

Sen kom jag hem och åt popcorn och kollade på
2 fast 2 furious som gick på tv, älskar dom filmerna!

Och idag blir det en slapp söndag, ska väl bara sitta hemma
och göra i stort sett ingenting, om ingen kommer med nåt
roligt förslag? Hehe.

Ha en bra vecka allihopa! :D

xoxo Mirre ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>