torsdag 22 oktober 2009

Slött...

Nu sitter jag och slöar i mac, har redigerat lite bilder.
Har media hela dagen, och jag har tyyyp inget att göra.
Sen nåt litet fotoprov efter lunch om slutartid, ISO,
bländare osv osv. Tror det ska gå bra ^^
Senare är det öppet hus inne på Martin Koch, funderar
på om jag ska gå dit en sväng, men måste plugga lite
före det börjar, har reklamprov imorrn. Det känns inte
som om att det kommer att gå så bra, vet ej varför.
Men sista dagen imorrn i alla fall, sen är det lov <3

Behöver jag verkligen, ska sova ut som fan!
Somna direkt när jag kom hem igår, eller hann äta
först. Men direkt efter somnade jag och vaknade vid
21.20 ungefär. Då gick jag och borstade tänderna och
la mig och somnade om nästan på en gång. Jag hade
en sån extrem huvudvärk ._.

Sen funderar jag på om det blir utgång på lördag ;p
Känns som att det är fler som ska ut då.
Vill egentligen ha myskväll imorrn med massa godsaker,
men inte själv och vet ingen som är sugen. Eller ah, har inte
frågat nån än, men ändå ;)

Tell me vad alla ska göra i helgen! POSS! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>