lördag 17 oktober 2009

Fredagen var naaaajs!

Måste bara säga att gårdagen var helt underbar!
Var på väg till stan för att först träffa Johanna, men
hon var seg och så ringde Alex och frågade vad jag gjorde
så sa jag att jag var vid arbetsförmedlingen och då var jag
tvungen att vänta på henne för hon var snart där och skulle
till typ samma ställe. Vi drog till Jonas, Hurta, Jerker osv för
att Alex skulle hämta Hurtas nyckel, och sen drog vi till Diddi
för att jag skulle hämta Carros nyckel och sen bar det av att
springa runt med våra paraplyer i blåsvädret. Gick inte så bra.

Sen slutade vi att vi hamnade på fest bredvid Rave Johan ;D
Fett najs folk, träffade Mora Borg som addade mig på msn för
typ ett och ett halvt år sedan, var lite oväntat :o
Det var kul i alla fall :) skrattade och hade kul ^^
Sen bar det av till Last! Födelsedagsfeten var sjukt najs, trevligt
folk och festen var igång, full rulle! Folk dansade och hade sig.
Sen drog vi ut en sväng, slutade med att vi hamnade hos Ralle
till typ 5? Sen hjälpte jag och Kimpa Jonas hem till Hurta, jävla
fyllekaja ;) Sen bar det av hemåt, var hemma runt halv 7?
Lite sent kanske, men hade så kul så ville inte sluta :)

Sen faaaan vad jag saknar sommaren alltså!
Så äckligt kallt ute, och regnar gör det också. Regn ska det bara
vara om man är inomhus och myser med nån film eller så, right?

Aja, får se vad som händer idag då :)
Ska i alla fall springa och göra mig klar nu.

Hör av er :D

Pusshej ;*




Bjussar på en gammal bild ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>