torsdag 8 oktober 2009

AAJ!

Nu sitter jag i skolan och har "matte", men läraren är sjuk
så vi sitter här istället och slöar, hehe ;)

Måste btw säga att min tunga gör O-N-T.
Smärtan kommer och går lite som den vill.
Igår kväll var det som värst, damn vad ont
det gjorde alltså. Kunde inte ens äta glass ffs.
Men det gick tillslut, men det tog sin tid.
Svullnat lite mer idag, men definitivt inte lika
mycket som Carros har svullnat haha :o
Hennes tunga är ENORM! Lite kul att höra
henne prata måste jag säga ^^

Sen idag efter skolan blir det att dra med hem
till Carro en sväng och sen ut och träffa lite goa
människor. Fast jag är fett hungrig :( 
Åt bara yoghurt imorse och drack ett glas juice <3
Ska äta mer yoghurt när jag kommer hem senare ;)

Ska äta yoghurt/fil/kräm i ca 10 dagar ._.
Får inte äta stark mat, varm mat, hård mat osv.
Vilket resulterar att jag får äta sånt ;)

Sen till helgen blir det förmodligen mys hemma hos Johanna,
bara ta det lugnt för en gångs skull. Var ganska längesen nu.

Vad ska alla andra göra i helgen då? ^^

xoxo Mirre ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>