måndag 4 juli 2011

Vilka är dessa pojkar? :D

Ja visst går det segt med uppdateringen?
Inte meningen egentligen, men har väl inte haft så mycket att uppdatera om.
Kan säga att Jeremiah kommer hit nästa fredag för att stanna i 4 veckor sedan följer jag med honom tillbaka och stannar där i två veckor med han och hans söta familj + vänner! Skönt att komma bort ett tag från allt och se nytt, eller ja nytt och nytt, var ju där i våras, men såklart har jag ju sett långt ifrån allt :) skönt med annan miljö helt enkelt!

Och sen då?
Ja ingenting typ, har legat med världens mensvärk några dagar nu, får alltid dubbelt så ont när jag hoppar över gången före, ville ju inte ha under studenten liksom, hålla koll på den när man är full och plus vita kläder?! Nej tack! Men det var fan värt det i alla fall, ska ju inte göra nåt speciellt nu liksom ^^

Och jag har en sådan crush på dessa pojkar just nu! Är dom inte för söta? Eller ja, vi kanske tycker olika där, men att se dom i deras program och se hur dom är och när dom ler och skrattar osv, det gör dom extra söta! Så antar att dom här bilderna inte visar lika mycket :D

Vad tycker ni? Söta? Vet ni vilka det är? ;)






2 kommentarer:

  1. Illa att jag faktis vet att det e pöjkarna från Big time Rush som går på Nickelodeon haha... XD

    SvaraRadera

Tell me what you think! ;>