lördag 9 juli 2011

Ont!

Idag har jag vaknat upp och haft så sjukt ont i ryggen, måste ha sovit hur galet som helst? haha. Ska vila och kanske tigga massage så kanske det blir bättre. Ska ut och gå med Matilda sen om ryggen blir bättre.

Och jag har uppdaterat dåligt jag vet, det är för att jag inte haft så mycket att skriva. Har egentligen inte det nu heller, förutom att Jeremiah kommer om 6 dagar! Fan vad tiden går fort, helt sick!Sen spendera 6 veckor med honom nu när det är sommar, kan väl inte bli bättre? Finns ju alltid saker att göra då än när det är vinter och kallt :) haha.

Senare så ska Jeremiah låna hans brors Black Ops så ska vi spela lite zombies, haha, kan bli kul eftersom han inte är så förjust i FPS spel, men men..kan ju alltid prova ;)

Kommer uppdatering senare om något mer vettigt förmodligen.

Vi hörs :*
Bjuder på en bild som togs för några veckor sen ^^

1 kommentar:

  1. fin bild! :)

    nämen va? OJ! jag trodde det var superkallt där, haha! xD men vad kul att det går så bra mellan er trots det otroliga avståndet! :) hur träffades ni?

    så kul! var med daniel och prata igenom allt igår så verkar vara bra mellan oss nu igen :) vem ska du på power meet med då? :) <3

    SvaraRadera

Tell me what you think! ;>