tisdag 5 juli 2011

Tisdag

Ja, jag sitter här helt ofixad och måste snart tvätta håret och så, ska snart iväg och köpa biljetter nämligen! Jeremiah har bara köpt en biljett hit, så ska jag köpa biljetter till mig och honom så vi kan åka tillbaka, fast tillsammans, enklast så istället för att vi köper på varsitt håll och inte hamnar på samma plan, vore ju tråkigt! Så ska jag ju köpa biljetten hem också.

Så för er som vill träffa Jeremiah så kommer han hit nästa fredag och stannar i 4 veckor, sedan så drar jag med honom till Schweiz i 2 veckor.
Bara att höra av er om ni vill ses! :)

Vi ska även försöka fixa ihop en grillfest av nåt slag, om inte annat bara en vanlig fest när han är här, så han ser hur det går till här ;) haha! Så självklart söker jag folk som vill joina! :D

                                                         Bjuder på en lite äldre bild :}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>