torsdag 7 juli 2011

Torsdag

Ja klockan är bara 14.08 just nu så har inte direkt hunnit gjort så mycket idag, bara spelar lite Black Ops med Andreas och sedan fixat mig och bara chillat.

Men imorgon är det en vecka kvar till Jeremiah kommer, tiden går fan fort alltså. Hoppas på att det blir mer sol än regn när han är här i alla fall! Så man kan dra ut och göra saker och inte bara sitta inne och inte kunna göra nåt. Men förvånas aldrig över svenska sommaren, haha. Skönt att jag följer med honom tillbaka till fina Schweiz :)

Några suddiga och snabbtagna bilder på hur jag ser ut idag!
Uppdaterar senare alla söta :*





2 kommentarer:

  1. jätte söta bilder ^^

    sv: jag kollade ngns blogg, och du hade kommenterat så jag kollade på din blogg eftersom att jag vill kolla på andras bloggar o se vad de bloggar om ^^<3

    SvaraRadera
  2. svar: ja men ellerhur! :') ja, men du borde verkligen vara riktigt duktig! jag själv får panik om jag stöter på engelska människor, då typ försvinner alla engelska ord osv, hur jobbigt som helst :( men hur klarar ni avståndet osv, borde vara jättejobbigt? :/

    kram <3

    SvaraRadera

Tell me what you think! ;>