tisdag 5 juli 2011

Åh äntligen!

Ja, äntligen är alla biljetter klara! Eller ja, ska köpa tågbiljetter imorrn, blir nämligen så att vi tar tåget tidigt på morgonen till Arlanda istället för att ta bil. Snabbare, smidigare och billigare! Och nu är ju jag och Jeremiah så vana med Arlanda så det blir inga problem ;> haha.

Vi har ju våra motgångar, som alla andra par, men nu när allt är beställt och klart så känner jag hur mycket jag egentligen saknat honom och hur mycket jag längtat efter honom nu.. tur att det är nästa fredag han kommer, behöver allt gos, fina kommentarer och bara känna kärleken! 

Och just nu sitter pappa och mamma och spelar och övar på Black Ops, split screen online med zombies! ;>
Ganska kul att se faktiskt, haha!

Nej nu ska jag kolla vidare, vi hörs la! Bjuder på bilder på Jeremiah som somnade medan jag masserade honom förut, aw! P.S lenare hud får man fan leta efter! hoho  Och lite äldre på mig dårå, har som sagt inte luggen längre, ska spara ut den nu! ;p

Puss!




1 kommentar:

  1. åh, din blogg design är grymt snygg! älskar den!!! :ooooo

    btw, det jag ville säga var att du e söt, haha ^^ <3

    SvaraRadera

Tell me what you think! ;>