onsdag 16 mars 2011

Onsdag

Pluggat hela dagen i skolan idag och varit duktig! Känns awesome! :) Ledig imorgon för att förmodligen göra klart det sista med projektarbetet, sweet! Sen är det bara den långa slutrapporten kvar också! Men skönt när allt är klart sen, förmodligen har jag allt klart innan lovet, även svenska b, samhäll och religion! Skulle kännas bra att ha det klart då innan jag drar på semester till Schweiz till min kära Jeremiah :)) men allt ska ju vara klart i maj, och jag kommer tillbaka till Sverige den 2 maj, så kan bli liiiite tight i så fall om jag inte hinner klart med det innan. Så bara att kämpa nu då! Plus nationella i svenska b också, opepp men måste göras! Längtar som fan till studenten nu alltså, känslan att vara klar med allt och veta att man klarat det, underbart! Aja, är ju ett tag kvar så.. Men imorrn är det i alla fall zumba och speed box, me like! Dock blir man slutkörd, plus att det är så sent..haha.

Nej nu har min huvudvärk tagit över så det blir att sova, gonatt pusshej på er! :*
P.S, lite smakprov av fotoboken/projektet! Ciao!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>