tisdag 22 mars 2011

En månad kvar idag!

Idag är det exakt en månad kvar tills jag drar till Schweiz och hälsar på min underbara pojkvän!
Kommer att åka dit 08.50 på fredag morgon den 22 april, sen kommer jag komma tillbaka till Sverige måndagen den 2 maj kl. 15.30, blir alltså ca 9 och en halv dag med min snygging!
Blir väldigt....spännande att flyga själv, haha. Aldrig gjort det förut. Sista gången jag flög var till Italien när jag gick i 6:an med klassen för att hälsa på våra brevvänner. Men det är ju en lite annan sak, då tog ju lärarna hand om allting osv, nu måste jag fixa allt själv. Men men, kommer väl att kännas bra efteråt när jag äntligen är där och har mött honom med sin pappa. Sen vänja sig att vara där också, med hans hem och familj. Plus vänner osv..dock inte nervös för dom. Har många av hans vänner på facebook som är jätte snälla! Sen hans familj har jag pratat lite med i camen osv, så känns bra. 

Men dock kommer Jeremiah att jobba tisdag,onsdag, torsdag och fredag när jag är där. Så kommer att vara själv med hans mamma fram till runt 18 på kvällen dom dagarna, men han bli kul det med, hon jobbar som dagmamma och har barn hemma på dagarna, mys! 


Sen är det bara att frukta den hemska stunden när man ska säga hej då på flygplatsen, alltid lika tråkigt och hjärtskärande.. 


Men jag älskar honom och vet att vi snart kommer att ses igen, har jag tur så kommer han till jag tar studenten! och det blir ju nästan en månad tills han kommer tillbaka igen! aww, awesome!

Sjukt fint i Schweiz med! Kolla in bilden liksom..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>