tisdag 1 mars 2011

Bra lov, njaa..

Sitter här med en väldigt mysko förkylning plus mensvärk, inte okej för fem öre..as tråkigt! Nyser som en gnu 24/7! Tur att det är på lovet i alla fall så man inte missar så mycket i skolan nu sista månaderna innan studenten..så sjukt mycket att göra!

Suttit och gottat mig med massa glass med chokladkross och fruktsallad, det tycker jag faktiskt att man får tröstäta när man är sjuk plus mensvärk (A)
Ska snart försöka komma igång med träningen också, har ju som sagt haft blödningar i vaderna, vilket jag fortfarande har, men känner inte alls av det lika mycket som förut. Har fortfarande lite blåmärken kvar på baksidan av vaderna, men dom är gul/bruna typ, haha. Så ska börja på torsdag igen om förkylning gett med sig lite :) skönt! Känns inte okej att inte kunna träna sen proppa i sen en massa skit! Nej nej, måste ändras snabbt igen! Jag som var så pepp, och så fort jag slutade träna efter skadan så bara, dör allt ut..eller har peppen kvar för att träna, men då tänker man ju på att äta bra när man tränar, känns som om att det går utför när man inte tränar, då man kanske egentligen borde strunta i det lilla onyttiga haha. Men men, skönt att börja igen i alla fall!

OCH OCH OCH, igår beställde pappa biljett till mig, ska till Schweiz, så nu ska jag åka dit till min kära Jeremiah den 22 april och kommer hem den 2 maj! Åh, underbart skönt att komma bort från Sverige och inte behöva tänka på skolan i en vecka, kan behövas i slutet innan studenten, usch..har lite ångest!

Nej nu blir det att fixa sin lite så man kan hoppa i säng och se klart dom sista avsnitten av Solsidan

Bjuder på några bilder som Helena tog i fotostudion här om dagen ^^ 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>