onsdag 30 mars 2011

Iphone 4 imorgon

Blir nog antagligen att jag köper min iphone 4 imorgon! Sjukt awesome! Min är ju som sagt jailbreakad och får ofta "ingen service" och gps:en funkar inte heller som den ska pga av jailbreaken, så nu ska det minsann bli en iphone som funkar som den ska, härligt!

Och btw, så hade vi muntligt i nationella idag..och det gick bra! Tur det. Fick över 4 minuter så det var ju bra :) skulle vara så nära 5 minuter som möjligt.

Nu sitter jag och trycker i mig det sista godiset från igår som vi hade när vi pluggade inför nationella, det behövde vi verkligen! Haha, men just nu har jag verkligen ångest över det, haha. Eftersom jag börjat träna ganska hårt osv. Men men, blir dubbelt imorgon med zumba och speed box, härligt!
Skulle egentligen gymmat idag med Ida, Olsson och Lina...men fick så sjukt ont i magen...så skippar det idag..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>