lördag 26 mars 2011

Hårförlängning eller akrylnaglar?

Jag vill så gärna fixa hårförlängning, fast inte med clips, utan sätta fast det på riktigt, mitt hår har växt skit dåligt och gått av hela tiden då jag blekte, och sen var jag hos frissan sist och då fick hon ta av en bit för att det fortfarande var som gummi efter att jag färgat brunt, så nu är allt gummihår borta i alla fall, men som sagt...det blir ju inte längre när man klipper det, och det tar ju sån tid..så funderar faktiskt på om jag ska fixa det istället för akrylnaglar innan jag åker till Schweiz, känns bäst att göra det strax innan jag åker, istället för att gör det nu kanske så ser det förjävligt ut då istället, haha. Så skulle det ha blivit med akrylnaglarna med om jag hade fixat det nu, inte okej!

Så hur tycker ni att jag ska göra? Brun hårförlängning eller akrylnaglar? Help me!


1 kommentar:

  1. wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

    SvaraRadera

Tell me what you think! ;>