söndag 13 december 2009

Söndag

Ja, vad har hänt idag då?
Jo typ ingenting! Jag vaknade och gick
ut i vardagsrummet till dom andra och
kollade när dom spelade. Sen fick jag
spela istället för mamma i nån timme sådär..
Sen bakade vi pepparkakor :) mys!
Sen efter det kollade jag och Andrea på tv,
tills maten var klar! Och nu sitter jag här, igen.

Blir väl kanske ut och köra snart, fast det är
snorhalt ute! Pappa höll tydligen på att få en
annan bil i arslet när han var ute. Han bakom
tappade kontrollen på bilen ;p

Får väl se om jag överlever detta ;)

Sen vettefan vad som händer, kanske blir att
slöa och plugga. Det skulle faktiskt inte skada.
Men vafan, vart är orken när man behöver den liksom?

Aja, en ny vecka imorrn då. Sista hela veckan i skolan!
Sen går jag bara måndag och tisdag veckan efter ^^

Mjaaah, TTYL BITCHES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>