fredag 25 december 2009

Juldagen

Jag kan säga att jag hade en underbar julafton! :)
Fick det jag ville mest av allt :D Sony Ericsson W995 <3
Började dagen med att jag och Andreas fick dela
ett paket på morgonen, vilket var Guitar Hero 5,
som vi båda önskat oss, så då hade vi något att
fördriva tiden med. Gick upp vid 9 så blev en
lång dag, men till slut började Kalle Anka och
sen var det mat sen vänta på tomten ;)
Sen öppna alla paket :) skönt med alla glader
miner alla har. Finns nästan inget bättre :)
Plus att det är god mat också :D

Nu sitter jag hemma hos Alex, men hon sitter
och snackar med David i min tele <;
Vet inte om man ska dra ut nåt sen och träffa
folk eller ej. Alex är trött och har ont i
huvudet och vet inte om jag pallar att dra ut
själv, får se hur hon mår senare.
Får se hur många fyllesms man får av alla senare haha.

Aja, har väl inte så mycket att skriva?

och DU, du vet vad jag vill ;) POSS!

cya fuckers!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>