torsdag 10 december 2009

Ouppdaterad fer sure!

Jaa, har varit lite oaktiv här den senaste tiden.
Har dock inte orkat uppdatera, plus typ inte
varit hemma eller suttit här. Och inte varit i
skolan heller måndag & tisdag, brukar annars
uppdatera där eftersom jag ofta inte för nåt att
göra.. >< seeeen är det ju så att en viss person ( ;) )
tjatar om att jag ska uppdatera..så, nu gör jag det!

Har dock brist på saker att skriva..sååå, vad ska man
skriva om då?
Jo att jag var ut i fredags, träffade massa folk, och
såklart var det bråk och missförstånd (som vanligt!)
Undrar när man ska få en helg utan problem!?

Men var faktiskt ovanligt många ute då alltså :o
Det var naaajs!

Sen på lördagen var det filmkväll hos fröken Matilda!
Det var mys :)Men såklart blev det att övningkörning
före! Går bra som fan faktiskt. Mammas och pappas
kommenter: Du måste ju ha fuskat och kört förut!
Det är alltid kul att höra ;)
sen spelade vi "med andra ord" hemma hos Matilda,
alltså jag äääälskar verkligen det spelet! Tror
aldrig jag skrattar så mycket när det gäller andra spel!
Garanterat ett tips för till alla er som inte spelat det!
Ni kommer inte att ångra er :D

Sen på söndagen kollade vi på "Up" och slöade lite,
sen drog jag hem. Och senare så var jag ute och
övningskörde :) gick bra! Går framåt i alla fall ;)

Sen var jag hemma måndag och tisdag!
Måndagen: Mådde sjukt illa! Sen senare på kvällen kände
jag hur förkylningen kröp fram ._.
Tisdagen: Då mådde jag iiiinge bra! Förkyld som ett as.
Men knarkade massa te och tabletter.
Eftersom att jag skulle till skolan på onsdag för att
det var nationellt prov i matte, det var inte kul!
Så trött, seg, ont i huvudet och allmänt borta.
Tror det gick åt skogen i alla fall!

Det var i alla fall det ända vi hade den dagen, hade
bara halvdag då.

Och idag (torsdag) så har vi haft media bara.
Har suttit med bruttorna i ljudstudion och fixat
med vårat radioprogram :)
Sen dunkat musik och spelat in grejer och sen
pitchat rösterna (gjort om rösterna) xD

Sen har jag träffat massa folk sen jag kom tillbaka
till stan, och sen kom jag hem vil 21.30.
Onödigt vetande javisst!
Men har som sagt inget intressant att skriva :(

Och vad tänker folket göra i helgen!? TELL ME!


xoxo Mirre!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>