fredag 4 december 2009

It's friday, again!

Jaa har man klarat av ännu en seg vecka i skolan då.
Skönt att det är fredag! Blir att dra hem till Anna med
lite folk och kolla på film, mysa och smådricka lite :D
Sen bär det av ut nånstans ^^ nån som vet vart festen är??

Får hoppas att det blir en helg utan problem. Pallar inte alltså.
Förstår inte varför alla alltid ska tjafsa 24/7!? -.-
Aja, ska skita i alla problem så gått det går i alla fall.

Vilka är det mer som ska ut ikväll då? HÖR AV ER!

Varit lite seg med att uppdatera bloggen på ett tag, men vafan,
har ju aldrig något vettigt att skriva om längre x)
Märks väl när det händer något nytt igen så att jag kan skriva
om nåt mer än bara helger och skit.

Har däremot varit en massa SKIT den här veckan.
Och börjar irritera mig på en person jag aldrig trodde att jag skulle
bli irriterad på faktiskt. Är nog inte den ni tror i alla fall.
Får se hur det slutar, vet precis vad jag ska fråga/säga i alla fall!
Kan bli kul att få höra alla dumma bortförklaringar som kommer
att komma fram.

Vad händer i alla andras roliga liv då? TELL ME!

xoxo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>