lördag 12 december 2009

Helgen

Ja kan väl börja med fredagen!
Det började med att jag drog hem till Anna och
var där och hade det trevligt och drack nån öl.
Senare kom andra Anna som hade beslutsångest
som satan när det gällde kläder! Men sen fick
hon låna en typ tunika(?) av Anna :)

Vi var där ett tag, och sen bar det av till Klingen
där vi körde ölspelet och lyssnade på musik :)
Senare kom det ännu mer människor och det blev ännu
mer flummigt och trevligt :) drog även ut i kylan
och träffade Andrée ett tag. Sen in till Klingen
igen. Gick bra ett tag, sen kom det en grej som
förstörde min kväll totalt. Grät som ett as.
Tänker tyvärr inte ta det här. Men ni som vet fattar
vad jag menar och vet hur illa jag mår av det!
Känns som att allt är på väg tillbaka till ruta 1 igen.
Och det får fan inte hända!! Seriöst, jag avlider..
Hoppas att jag inte förstörde någons kväll bara.
Sen satt jag där ett tag och lyckades sluta gråta.

Sen bar det av ut igen för att möta Andrée, som redan
stod utanför porten när jag kom ner x)
Så drog jag med han upp, så satt vi flera stycken i
sängen där och hade det lite trevligt!
Tills vi drog ut i kylan runt 4-5 på morgonen?
Haha, det var också najs faktiskt ;) hade ju kommit
lite snö också ;D

Sen bar det av hemåt då David följde med hela vägen
hem till mig för att han inte ville lägga sig nykter!
Tack som fan för att du följde iaf :) alltid trevligt
med sällskap.

Lördag: Finns väl inte så mycket att säga. Varit hemma
och tagit det lugnt hela dagen. Och typ sovit haha.
Sen kollat på filmen "bilar" som gick på femman och
käkat chips, saltapinnar och druckit julmust :)

Blir väl att dra till tv:n igen snart efter det här.
Har typ ingen aning om vad resten av folket gör idag.
Eller jo, några festar väl, det enda jag vet haha!

Nej nu har jag nog inget mer att säga än att jag ska
nog gå och avlida i sängen ett tag!

Tjaaarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>