tisdag 24 november 2009

Sick

Har varit hemma både idag och igår.
Har mått nååågot illa alltså!
Men lyckades pallra mig till körskolan
igårkväll i alla fall, sista kursen så..

Man hinner fan tänka mycket när man bara
ligger hemma om dagarna! På allt och inget
liksom. Både bra och dåligt?

Det som ploppar upp i mitt huvud mest
är faktiskt Hedemora och alla mysko
människor som faktiskt bor här!
Dom som har chansen att flytta, varför
gör dom det inte? Visst kanske man inte
vill flytta nu om man har ett fast jobb
och så, eftersom det är så svårt att få
ett nytt. Men innan allt det här började?

Hoppas verkligen att jag hamnar i Västerås
hela första terminen i trean, praktik hos
någon fotograf i en fotostudio.
Bo själv i egen lägenhet medans skolan betalar
för den, kan bli riktigt najs (Y)
Älskar Västerås, vet ej varför, men är mysigt
som satan i alla fall!

Och sen..hur kan alla vara som dom är här i stan?
Varför ska det snackas så mycket skit?
Låt alla få vara dom dom är ffs!
Om folk är värsta hororna, låt dom vara det då
om dom trivs med det? Alla players, låt dom också
få vara det om det är det dom gillar! Är ju inget
vi liksom kan sätta stopp för i vilket fall.
Men visst är det fett taskigt att playa folk..osv osv.
Ni fattar var jag försöker komma fram till.

Saknar verkligen sommaren 2007!
Då hände verkligen ALLTING kul!
Alla var jämt ute i Hedemora, och inget
verkade vara då som är nu. Visst gick
det väl rykten och skit, har det ju alltid gjort.
Men nu bråkar fan alla med alla.
Vänner är inga vänner längre, inte sånna som man
kan snacka med längre i alla fall.

Aja, tror alla Hedemorabor fattar vad jag snackar om.
Och ni andra får säkert en jäääätte bra uppfattning
om den lilla *host* underbara staden Hedemora.

Ska sluta klaga och gå och lägga mig istället.

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>