lördag 21 november 2009

Fredagen då!

Ja började att man fixade sig lite när man kom
hem efter skolan, och åt såklart ^^
Sen kom Alex upp hit och vi väntade på att Johan
skulle hämta oss vid mig, så att vi kunde möta
Jimmy vid gallerian. Men så ser vi att det kommer
två bilar, så är den ena Jimmy xD Så ah behövde vi
inte möta honom, men vi åkte till gallerian i alla fall
för att snacka ihop oss om vad vi skulle hitta på.
Sen kom Jonas och Anders förbi och snackade lite, sen
åkte dom vidare och vi for ner till donken där vi satt
och snackade och hade det kul :)

Sen skulle dom hämta Rasmus i v-hyttan, så dom släppte
av mig och Alex vid centrumrondellen så vi kunde dra till Anna.
Där hon bjöd på ostbågar, öl och vin ;) gulligt värre! ;*
Sen stack Alex med Jonas för att fixa cigg (och då förstod man
redan att hon inte skulle komma tillbaka nå mer, vilket hon
inte gjorde heller) bara en snabbis för att försöka komma in på
kingen, men gick inge bra och sen drog hon igen. Vi drog ner
och kollade vilka som var vid kingen, var något mycket folk
faktiskt! Både utanför och innanför. Sen började det brinna
så att alla fick dra ut ett tag, men sen fick dom komma in.
Sen hände det inte så mycket mer förutom att det slutade
att en blev stoppad av polisen och fick 1000 spänn i böter (;

Och såklart hör idioter av sig på fyllan! Som vanligt hah...
Aja, bor man i Hedemora så är man van!

Sen skjutade i alla fall Jimmy hem mig vid 3, så somna
jag skönt sen. Förutom att min mobil inte funkade som den
skulle! Nu har vissa knappar slutat funka igen, så det är
samma fel som förut. Måste lämna in den på måndag, så får
ta min gamla och... eh, snygga mobil. Dom äldre funkar
alltid bäst! Det e la weird men aja.

Hade det bra förutom det.
Hoppas att det händer nåt kul idag också :)

Puss & Smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>