onsdag 4 november 2009

Fan

Nej, jag orkar inte. Är så trött på allting, allt går bara fel.
Dåligt humör typ hela tiden, försöker hålla det uppe men svårt.
Har mina goda stunder i livet, men hur ofta är det egentligen?
Håller inne den smärta jag bär på, döljer den bara mer och mer.
Orkar inte snacka med folk, vem bryr sig? Vad kan ni göra åt saken?
Förmodligen inget. Kanske ska hålla mina problem för mig själv.

Jag kunde lösa allt förut, helt själv. Blivit mycket starkare person
pga det. Och borde kunna klara den här gången. Men vissa saker
hänger kvar för livet, och som jag aldrig kommer att bli av med.
Och nej, pratar inte om skärsår och sånt. Utan psykiska saker kan
man väl på ett ungefär säga. Inte riktigt kanske, men vanligt är det
i alla fall. Och det är snart 3 år sen jag fick det. Och det stör mig
i stort sett hela tiden :(  inte när jag är hemma eller hos/med dom
som jag känner mig trygg med. 
Hoppas att det verkligen kommer att gå över nån gång.

Och kan alla bara sluta snacka massa skit hela tiden?
Jag får reda på det. Vilka som sagt och gjort vad.
Sluta sprid falska rykten, hur moget är det på en skala?

Funderar på att dra härifrån när vi börjar trean. Har ju
APU då, och funderar på att dra till Västerås den terminen.
Fett skönt, mysig stad också. Bra minnen därifrån från i somras.

Hoppas alla andra har ett bra liv i alla fall! PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>