söndag 22 november 2009

Sammanfatta helgen?

Jadu, vart ska man börja?
Det börjar alltid bra, men senare slutar
det alltid så jävla illa. Kommer hem och
mår skit och önskar att jag hade en viss
person vid min sida..
Visst har jag kanske lätt för att bli sur
nu för tiden, men vafan, finns anledningar!
Jag mår inte så jävla bra, psykiskt så är
det faktiskt riktigt illa! Det kommer och
går hela tiden. Vilket det har gjort dom
senaste åren! Men folk vägrar acceptera?
Jag kanske förlorar vänner, men okej, om
dom inte tål hur jag mår så är det väl
helt upp till dom. Jag försöker, är inte
det huvudsaken i alla fall? Mina deppiga
perioder kommer och går lite som dom vill.
Beror väl helt enkelt på vad som händer.
Vänner dissar, vänner överger, vänner försvinner,
vad ska man göra? Sen måste jag bara få säga
att vissa killar faktiskt är idioter! Och
menar inte att ALLA ska ta åt sig. Men vissa
måste faktiskt vara helt blåsta i huvudet.

Men ni ska veta att jag bryr mig om mina
vänner och gör allt för att hålla dom kvar!
Men i slutändan skiter det sig alltid, ärligt
talat. Så vissa måste man nästan ge upp.

Skulle vara så äckligt skönt att dra härifrån,
där ingen vet vem man är. Där man ska starta
om och man kan börja skriva om bra saker istället?
Att allt har vänt och att man mår bra.

Jag har gett upp vissa, om dom vill prata
med mig om nåt så får dom göra det så
kanske det går att fixa nåt? Förhoppningsvis.

Får se hur denna vecka går då, hoppas på
en bra vecka denna gång! Och hoppas verkligen
att helgen ska bli bäst, med dom bästa.
Inget jävla tjafs som det alltid blir.
Ursäkta mina humörsvägningar ibland, och
om ni inte han acceptera dom så behöver
ni inte läsa den här bloggen eller umgås
med mig nå mer. Tack på förhand!

C YA!



Och min sötnöt får stå för dagens bild!


2 kommentarer:

  1. vi känner inte varandra så jättebra mirre, men av det jag känner dig så tycker jag du är en helgrym tjej som är riktigt snäll och rolig. En person man verkligen vill lära känna mer :) du är värd det bästa, och skit i dom idioterna som trycker ner en, du förtjänar bättre!!! <3

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket du skriver, hoppas du har det bra iaf =)

    SvaraRadera

Tell me what you think! ;>