söndag 2 maj 2010

Söndag

Sitter här och lyssnar på musik och kollar när Andreas spelar lite ;p nyser gör jag också...haha..dumma allergi alltså :( har dock inte tagit pillret mot det idag än, ska kanske göra det haha x)  lir väl efter detta inlägg.

Har haft en kul helg i alla fall! :) blev grillfest hemma hos Henke i fredags med massa folk :) sen efter det blev det kingen och träffade på Jennifer och Stefan.. sen såklart massa andra människor efter det. Vissa blev verkligen fulla alltså hahaha ;) lite kul att se! haha.

Sen igår så gjorde jag inte mycket alls, förutom att jag var ut och käkade kebabrulle med Olsson, Lina och Hurta :) det satt fint kan jag lova! (y) Sen när jag kom hem så var Roger, Jennifer och Stefan här och smådrack och spelade PS3 haha ;)

Och idag blir det nog solariet en sväng och sen bara chilla :) är ju ingen träning på söndagar längre :( endast torsdagar så får avvänja mig med att det inte är träningar på söndagar längre haha (;

Kan bjussa på nån bild från fotostudion i torsdags :)

Over and out :*

Emma är söt :D






















Helena med (:





















En till ;D
























Helena och Ida ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>