torsdag 13 maj 2010

Sjuk och allergisk

Fortfarande sjuk som en gnu.. men känner mig faktiskt mycket piggare idag än igår. För igår kväll så hade jag sån huvudvärk så att jag trodde att jag skulle avlida, sen hade jag ont i ögonen..eller ja, det sved som tusan! Och tårarna bara rann eftersom det sved, helt sjukt..såg ut som om att jag grinade som fan -.-'

Men kunde i alla fall sova inatt, skönt! Har sovit så dåligt dom senaste nätterna sen jag blev sjuk :( hate it! Plus att jag har allergi också, och dom två sakerna tillsammans gör knappast saken bättre.. Aja, ska försöka bli frisk så snart som möjligt! Vill inte vara sjuk i helgen, är ju marknad och allt. Plus att det är långhelg så vill vara friiisk!

Kan bjussa på lite bilder också bara för att jag har tråkigt ;p

Puss!

































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>