lördag 29 maj 2010

Avestafestivalen

Ja jag for som sagt iväg till Avestafestivalen igår med Olsson, Sara, Lina, Emma, Helena, Jossan :) även Hurta, Alexander och Johanna.. fast vi var väl kanske inte så mycket med dom, men ändå haha. Sen träffade vi såklart en massa andra där :) drack lite och hade det trevligt i solen innan vi åkte en massa karuseller haha! Hade så grymt kul, måste lätt göras om! ;) tackar även Jocke och Jonas för en trevlig åktur haha ;)

Och någon blev ju lite väl full! ;) men jag klagar inte, fick mig ett gott skratt iaf :D haha!

Hände ju såklart en hel del saker, som att polisen kom till dom andra när jag och Lina sprang iväg och skulle kissa, då fick dom hälla ut det dom hade och så ringde dom hem till deras föräldrar -.- inte nice! Men tur att vi hade kul resten utav kvällen i alla fall :)

Orkar inte skriva så mycket mer nu, utan bjuder på lite bilder från igår :) mer kommer när jag fått från dom andra också ^^


























































































































































































2 kommentarer:

  1. Det var superkul! :D Lånar några bilder av dig om det är lugnt ^^

    SvaraRadera
  2. Jaja det är klart att det är lugnt! :) och ja det var hur kul som helst :D

    SvaraRadera

Tell me what you think! ;>