fredag 14 maj 2010

Freeedag

Ja då var det fredag igen. Vad händer ikväll då?

Just nu sitter jag här och dricker cola och kollar när min bror spelar inFAMOUS, är väl ingen höjdare. Han har redan klarat ut alla dom spelen som är roliga att kolla på, haha -.-'
Ska kanske ut och hälsa på Roger idag :) och sen ikväll vettefan vad som händer alltså ;p beror väl på hur jag känner mig då i guess.. Just nu har jag bara en exterm hosta och lite snorig.. Så kanske går ett bege sig ut nånstans :) men frågan är vart? Vad ska alla andra göra idag? Tell me!

Jag har redan gjort mig HELT klart, haha..helt sick att jag är helt klar redan nu när klockan är 13.08 x)
Brukar alltid vänta tills dom sista timmarna haha ^^

MEN, ge mig tips om vad jag kan skriva om i bloggen? Något jag kan diskutera med mig själv om eller något jag kan berätta om vad jag tycker om det osv osv, ni fattar. Vore kul med tips, så kom igen! :)


Hittade gamla söta bilder på Rocky igår! Han var fett söt som kattunge! <3











































































































Och en hur han ser ut idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>