måndag 14 september 2009

Moget säger jag bara..

Varför ska folk gå runt och snacka skit om en när man inte har gjort dom något?
Och tro på allt dom hör om en, fast dom inte ens känner mig. Sjukt lågt måste jag säga.
Hedemora är verkligen en skithåla i sånna lägen. Så litet att alla känner alla, eller ja..
åtminstone så att alla vet vilka alla är. Och klart att folk tror på rykten, men vafan.
Sluta snacka så jävla mycket skit, jag förstår mig inte på sånna.

Sen folk som säger saker vidare, dom som man verkligen litade på, och som nu har
gjort att man tappat förtroendet för dom totalt. Tack liksom.
Sen kommer dom och tror att dom kan be om ursäkt för 1000 gången, no way!


Jag håller mig sanna vänner nu, i alla fall när det gäller saker som man inte vill ska
komma ut. Ni andra kan ju glömma och drömma hur nyfikna ni än är.

Sen förlåt till alla människor jag svikit i mitt liv (syftar inte bara på det jag skrev tidigare),
menat överhuvudtaget. Men saker är inte lätt alla gånger, och jag försöker gottgöra
det mesta när vissa tankar har flugit ut ur min skalle. Eller ja, när saker har rättat
till säg om man säger så.


Och just nu sitter jag hemma och är typ, förkyld. Försöker göra allt för att det inte ska
blir värre än vad det redan är. Kanske blir skola imorgon, får se.
Underhåll mig? Adda; Mirelle.e@hotmail.com



Langar fail bild.


Ursäkta att jag börjar bloggen med depptexter, i hope it will change!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>