tisdag 15 september 2009

Love..

Jag vill vara med om den där fina kärleken igen.
När det pirrar i magen varje gång jag tänker på dig,
eller varje gång jag ser dig, eller vet att jag ska träffa dig.

När man ligger där hela nätterna igenom och bara tänker på dig,
man kan inte få dig ur skallen. Man bara tänker på alla trevliga stunder
vi har haft tillsammans, och alla trevliga stunder vi kommer att få.

Och man funderar på hur länge det kommer att hålla, eller hur tvärt
ett förhållande bara kan ta slut. Då ligger man där och funderar..vad
var det som hände egentligen? Sen kommer man över det och träffar nya.
Men kanske bara sånna som man "strular med ett tag", sen kanske man
lyckas hitta den rätte igen. Och så går det om och om igen hela tiden.

Sen är ju singel livet ganska skönt, men i längden blir det trist.
Då saknar men den där speciella närheten från nån man verkligen
tycker om. Då man känner hur omtyckt man egentligen kan vara.
Det som man aldrig trodde..

Nån dag, kommer jag att hitta dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>