måndag 15 november 2010

Tisdag = ringa doktorn!

Jahapp då var det tisdag och klockan är 07.42. Beställde biljett hem till Hedemora för en stund sen, ska hem sen blir det väl att ringa doktorn. Måste kolla upp min dumma allergi! För trodde jag skulle avlida igår..käkar ju Clarityn sedan lite mer än en vecka tillbaka och har funkat ganska så bra och har inte lidit mycket av nysningar som jag gjorde i början, förjävligt! Har bara haft nästäppa, men igår..vaknade 03.30 på natten av att jag började nysa och hade världens huvudvärk, kallsvettningar och nässprayen funkade inte heller! Höll på att bli tokig, så nu tänker jag kolla upp vad det är. Har redan haft det här i lite mer än 3 veckor, så börjar väl kanske bli dags..

Hoppas alla andra har det bra i alla fall!
Bjuder på lite bilder från igår efter att Johanna fixat mitt hår lite, dock är inte luggen fixad. Puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>