fredag 12 november 2010

Boring

Ligger nu i sängen och gör ingenting typ, nyss kollat på film med Andreas, och nu ligger jag och tar det lugnt och snackar med Jeremiah, sen blir det väl första helgen på två veckor som man kan få sova, nu när jag skaffat allergitabletterna, annars vaknade jag alltid mellan 7-8 och började nysa sen kunde jag inte somna om. Skönt det i alla fall! Och i förrgår var även jag och Lina och fotade i studion igen, så kommer väl lägga upp fler såna, antingen i detta inlägg om jag orkar eller i nästa..får se haha. Känner mig helt borta på nåt vis, helt lost..men har ingen aning om varför, behöver väl kanske bara sova, i hope..

Sen är det ca 1 månad kvar på praktiken bara, känns sorgligt! Har varit så grymt skönt att få komma bort härifrån och prova på något helt annat, som ett liv i Västerås, helt underbart! Älskar den staden, plus att jag verkligen kom till den rätta praktikplatsen.. :) trivs jätte bra! En massa skratt och mycket skämt :) i like! Sen nu så börjar även alla skolfoton ta slut, en sista liten förskola kvar som Per ska fota, sen blir det annat minsann! :) awesome! Lite fotoskola, fota i studion, redigera studiobilder med små söta bebisar ;') osv.. ^^ fota människor och lära en massa. Kan bli najs!

Aja, nu ska jag chilla vidare!
Ha det gött, puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>