söndag 5 september 2010

Back to Västerås idag då!

Sitter här i soffan och tar det lugnt och väntar på att egen ska bli klara ^^ haha. Och datorn funkar som den ska och det mobila bredbandet funkar nu också, awesome! Trodde aldrig att det skulle funka. Och det som krävdes var att göra en systemåterställning.. -.- tog 9 timmar innan det blev klart. Så hela dagen igår tog det ^^ haha. Så nu är datorn typ toooom. Men tur att jag brände alla bilder på en skiva (: dock rök alla filmerna..fuuuu.. Men nu ska jag kunna ha internet även när jag är i Västerås i alla fall ;D gött.

Och därför har det varit dååålig uppdatering här på bloggen pga att jag inte haft internet hela denna veckan som sagt ^^

Men nu ska jag fixa annat, pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>