fredag 27 augusti 2010

Inget bättre för mig!

Gör denna bara för att Helena gjorde den! ;)

KÄRLEK:
Är du kär just nu? -  Japp
Har du någon tjej/kille just nu? - Jajjamensan!
Har du dumpat någon? - Jao
Har någon dumpat dej? - Ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej?
Vem kysste du senast? - Jeremiah
Vem kramade du senast? - Haha det kommer jag faktiskt inte ihåg?
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Hell no!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Nja, inte lika bra och koncentrerad som förut..
Har du bra betyg? - Arå, helt okej
Har du fått göra ett omprov någongång? - Haha japp!
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja :)
Sköter du dej i skolan?- Oftast så!
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Japp
Haft mobilen på lektionstid? - Klart ^^
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nja, pratar inte i telen när det är lektion..dock sms

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 4
Bor du tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Yes
trivs hemma? - Ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nope
Har skrikit och slagit din mamma? - Nej har inte slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Ah
Har du kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Haha inte seriöst
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja det gör jag

VÄNNER:
Du har vänner? - Jaa klart jag har!
Du brukar vara med? - Dom som står mig närmast
Vem/vilka var du med sist? - Olsson och Lina ^^
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Jaa fan
Är det okej att ha kill-kompisar? - Haha dum fråga, ja klart!
Har du pussat någon av dina kompisar? - Yes
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Haha nej
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nja, inte blivit av direkt..men tappat kontakten med många

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Nope, men för det mesta
Putar med läpparna? - Haha ah på kort, för jag gillar inte hur jag ler...så blir bara så
Använder foundation på läpparna? - Nope
Super dej packad varje helg? - Nej fan, tappat suget för det helt
Du har kysst en tjej? - Haha japp
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Plattar gör jag, sen vet jag inte riktigt vad man ska kalla det för..
Ditt hår är knallblont? - Nej men har varit

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Ja
När drack du alkohol senast? - Säter Cruisingen
Vem bjöd dej på alkohol? - Hade eget, sen smaka man väl?
Vad var det för sorts alkohol? - Öl och bacardi breezer
Brukar du dricka alkohol? - Det händer
Har du druckit öl? - Ja
Tycker du om öl? - Ja
Har du varit full? - Klart man har! ^^

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Ah det har hänt ja..
När grät du senast? - För någon dag sen..
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Ja
Du har slagit ner någon? - Nej
Du har skadat någon med flit? - Haha ja.....
Har du någon gång velat döda någon? - Haha jo klart man känt så, men aldrig gjort..

ÖVRIGT:
Film? - Eclipse
Musik? - Standing where you left me - Erik Hassle
Lyssnade senast på? - Air Traffic

2 kommentarer:

  1. Det där är alldeles för mycket mascara. Det blir inte snyggt när det ser ut så där. Du är hur bedårande vacker som helst så för dig gäller "less is more". Använd lite ögonskugga istället och ta mindre mascara så blir mer än sagolikt vacker! ;)

    SvaraRadera
  2. Hmm, det är knappast för mycket mascara. Får knappt ut något ur min. Är antagligen bara vinkeln som får det att se ut sådär, men själv önskar jag att jag kunde fixa nåt lager mer även fast det ser bra ut. Men har tyvärr inte dom skillsen för än alltså..

    SvaraRadera

Tell me what you think! ;>