onsdag 26 januari 2011

Ny hårfärg...

...och jag gillart! :D blev bättre än jag förväntat mig :) la i lite chokladbrun och sparade lite utav det blonda jag hade bara. Och så blev det som det blev :) här kommer några bilder. Fast jag är sjuk och inte så pigg, så det påverkar väl bilderna lite kanske ;) haha, men ska ta bättre bilder när jag fixat håret och så lite också :D

Och imorrn bär det av till Västerås med Lina och Johanna, för att lämna tillbaka lägenhetsnycklarna som vi inte kunde göra då när vi flyttade ur den ^^ kanske även hälsa på praktikplatserna som jag läste på Johannas facebook? Skulle vara rätt nice :) saknar dom! Hade så kul där. Men men, snart studenten och sen söka jobb...ska bli skönt det med. Att tjäna lite pengar istället ;)

Aja, nu ska jag gosa med kudden och kolla på tv!
Kommentera och säga gärna vad ni tycker om håret! ;*
Och sista bilden är dock extra skabb, men det bjuder vi på (;





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>