onsdag 20 oktober 2010

Smärta..

Jag varit hemma i Hedemora sen fredag, och idag är det onsdag..men åker tillbaka idag 12.24.
Har som sagt varit till doktorn för att jag har haft problem med axeln, smärtor som kommer och går, och som kan göra riktigt riktigt ont, och samtidigt som jag var där så har jag kollat upp min hand (som jag inte haft någon känsel i sen typ 1 månad tillbaka? Om inte mer.. Har ingen känsel på ovansidan eller i lillfingret. Drygt.. Men men det borde gå över snart hoppas jag, och läkaren trodde det också. Annars skulle jag komma tillbaka så skulle dom göra en större undersökning, hon ville inte sätta igång något nu eftersom jag ska prova lite grejer och se om det funkar..


Så det är är väl därför jag har varit så hemskt ouppdaterad! Har inte haft någon ork när jag haft så ont.. 


Kan bjuda på lite bilder sen jag och Lina var ut och fotade förra veckan.

Peace!












3 kommentarer:

Tell me what you think! ;>