måndag 21 juni 2010

Headache? Oh yeah!

Ligger här i sängen med en gryyyym huvudvärk alltså :( hatar att jag får det så ofta... skulle vara skönt att kunna sova bort den, men då är ju grejen...måste kunna somna också..crap, det går ju inte såklart. Inget bra på tv heller.. klockan är ju i och för sig 01.54..haha.

Har i alla fall varit med girlsen idag :) mys! Åt glass på lappens (eller ja Alex och Matilda gjorde det, jag kollade på..haha) sen bar det av hem till Matilda för att spela kubb, jag och Alex vann...såklart ;) sen vidare hem till Alex efter det för att spela kort och invänta Lina :) sen blev det spela mer kort och sen "Hon slukades av vargen" så jävla kul spel! Skrattar hela tiden! Rekommenderas verkligen! Körde det en bra lång stund :) blev rabarberpaj med glass också, yummy! Sen huvudvärk som slutade med att jag drog hem :( och har fortfarande huvudvärk..

Och imorrn ska jag banne mig börja ett nytt liv helt seriöst! Hatar att det blir så slött på loven hela tiden :( inga träningar som man kan gå på längre.. så ska ut och springa på berget så ofta jag kan. Och sluta med allt onyttigt, förutom nån av dagarna under helgen! ;p och det kommer nog gå bra, eftersom jag är grymt pepp nu alltså! Wish me good luck babes!


Bjuder på några bilder på från idag :)
















































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>